hallo iedereen

Hoi iedereen,
dit webblog heb ik gemaakt naar aanleiding van mijn buitenlandse stage die begint op 5 januari 2009 en duurt tot eind maart. Spannende verhalen, leuke foto's en een hopelijk weekelijkse update van mijn avonturen.
Als je wilt reageren of je wilt iets van je laten horen kan dit altijd bij reactie's.
Doeikes

vertrek

de vertrekuren, moest je me willen komen uitwaaien
( ik verwacht een hele fanclub!)

Zondag 4 Januari 2009
Brussel - Londen
Vertrek: 12u15
Aankomst: 12u35
vluchtnr.: BA 0393Londen- Cape Town
Vertrek: 16.45
Aankomst: 6u15Vluchtnr: BA 0043

mijn adresje

hey iedereen,
Voor als jullie mij brieven of overlevingspaketten ( please send me chocolate and candy) willen sturen. Ik hou wel van post, geeft me zo een kampgevoel!

9B Bain Street
Wellington 7655
South Africa

maandag 12 januari 2009

zaterdag 10 januari

Dag Iedereen,

Ons vinden het baie leuk om al deze berichten te lezen.Even een heel kort berichtje van ons. Ons gingen vanmorgen uitslapen, maar dat was buiten de Afrikanen gerekend. Tegen tien na negen hoorden Julie en Marijke plots een paar swingende ritmes. De nieuwsgierigheid in ons kwam naar boven en ons sprongen als zotten uit ons bed!
In pyjama gewapend met camera liepen ons naar buiten. Gelukkig dacht marijke nog aan schoenen of ons hadden nu brandwonden aan onze voeten.

Op de hoek van onze straat kwam een heuse fanfare voorbij die eindeloos leek te duren.
Allemaal afrikanen in felle kleuren kwamen al dansend voorbij. Zowel groot als klein bewogen vlot op het ritme van de muziek. Wat ons heel erg opviel waren de parapluutjes.

Dit wordt gevolgd door een groot muziekfestival ter gelegenheid van Nieuwjaar.
Waar ons nu dringend naar toe moeten!!!

Vele groetjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten