hallo iedereen

Hoi iedereen,
dit webblog heb ik gemaakt naar aanleiding van mijn buitenlandse stage die begint op 5 januari 2009 en duurt tot eind maart. Spannende verhalen, leuke foto's en een hopelijk weekelijkse update van mijn avonturen.
Als je wilt reageren of je wilt iets van je laten horen kan dit altijd bij reactie's.
Doeikes

vertrek

de vertrekuren, moest je me willen komen uitwaaien
( ik verwacht een hele fanclub!)

Zondag 4 Januari 2009
Brussel - Londen
Vertrek: 12u15
Aankomst: 12u35
vluchtnr.: BA 0393Londen- Cape Town
Vertrek: 16.45
Aankomst: 6u15Vluchtnr: BA 0043

mijn adresje

hey iedereen,
Voor als jullie mij brieven of overlevingspaketten ( please send me chocolate and candy) willen sturen. Ik hou wel van post, geeft me zo een kampgevoel!

9B Bain Street
Wellington 7655
South Africa

vrijdag 9 januari 2009

Woensdag 7 januari

Hoi iedereen,
s’ Morgens zijn we even langs het locale internetcafé gepasseerd. Daar lazen we deugddoende mailtjes , en probeerden enkelen onder ons Skype. Wat niet echt een succes was, volgende keer eens proberen met elien haar headphone. Omdat de temperaturen bleven steigen dachten we naar het zwembad te gaan. Daar hebben we een seizoensabonnement gekocht voor slechts 41 r and, de prijs die wij normaal gezien betalen voor 1 keertje zwemmen in een Belgisch zwembad. Eerst voelden we ons wat bekeken omdat hier bijna enkel maar bruine en zwarte mensen komen, maar na een tijdje was dit wel oké. Julie, Marijke en Hannah probeerden de HOGE springplank en na enkele minuten twijfelen, voor sommige tientallen minuten namen ze toch een sprong in het onbekende en belandde ze lekker in het verfrissende water. Na de verfrissende duik moesten we nodig nog wat inkopen doen om de week door te komen. We kwamen met zwaargeladen rugzakken terug , onze koelkast was gevuld voor heel de week. S’avonds lekkere saté’tjes gegeten met couscous en groentjes, nog wat gekuierd, spelletjes gespeeld, een leuke film bekeken en lekker gaan slapen.
Tot de volgende keer, kmis jullie allemaal dikke zoenies
Groetjes
PS: ge kunt mijn fotos zien door op de diavoorstelling te klikken en dan naar fotoalbum te gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten