hallo iedereen

Hoi iedereen,
dit webblog heb ik gemaakt naar aanleiding van mijn buitenlandse stage die begint op 5 januari 2009 en duurt tot eind maart. Spannende verhalen, leuke foto's en een hopelijk weekelijkse update van mijn avonturen.
Als je wilt reageren of je wilt iets van je laten horen kan dit altijd bij reactie's.
Doeikes

vertrek

de vertrekuren, moest je me willen komen uitwaaien
( ik verwacht een hele fanclub!)

Zondag 4 Januari 2009
Brussel - Londen
Vertrek: 12u15
Aankomst: 12u35
vluchtnr.: BA 0393Londen- Cape Town
Vertrek: 16.45
Aankomst: 6u15Vluchtnr: BA 0043

mijn adresje

hey iedereen,
Voor als jullie mij brieven of overlevingspaketten ( please send me chocolate and candy) willen sturen. Ik hou wel van post, geeft me zo een kampgevoel!

9B Bain Street
Wellington 7655
South Africa

dinsdag 6 januari 2009

dag 1 : 5 januari

hey iedereen,
de eerste dag was voor mij heel vermoeiend omdat ik nogal veel slaap nodig heb zoals sommigen misschien weten, en omdat het horen van de stemmen van famielie en men lieverd nogal moeilijk was, wetende dat jullie zo een kleine 10000 km verder zijn dan mij ofzo. hieronder volgt een verslagje van de dag en enkele fotos zal ik ook toevoegen. Alles gaat beter nu en ik begin mijn draai hiet te vinden, strakjes inkopen doen en lekker koken, de eerst flessen kaapse wijn zullen eraan moeten geloven denk ik. In ieder geval dikke dikke zoenen uit een baie lekker wellington
khou van jullie ( dat besef ik al lang hoor maar nu toch wel extra hard)

1 opmerking:

  1. helaba, hoe zit dat met die foto's die vinden we hier niet terug!

    Carine

    BeantwoordenVerwijderen