hallo iedereen

Hoi iedereen,
dit webblog heb ik gemaakt naar aanleiding van mijn buitenlandse stage die begint op 5 januari 2009 en duurt tot eind maart. Spannende verhalen, leuke foto's en een hopelijk weekelijkse update van mijn avonturen.
Als je wilt reageren of je wilt iets van je laten horen kan dit altijd bij reactie's.
Doeikes

vertrek

de vertrekuren, moest je me willen komen uitwaaien
( ik verwacht een hele fanclub!)

Zondag 4 Januari 2009
Brussel - Londen
Vertrek: 12u15
Aankomst: 12u35
vluchtnr.: BA 0393Londen- Cape Town
Vertrek: 16.45
Aankomst: 6u15Vluchtnr: BA 0043

mijn adresje

hey iedereen,
Voor als jullie mij brieven of overlevingspaketten ( please send me chocolate and candy) willen sturen. Ik hou wel van post, geeft me zo een kampgevoel!

9B Bain Street
Wellington 7655
South Africa

zaterdag 14 maart 2009

afgelopen weken

allereerst,
mijn oprechte excuses dat ik de laatste weken zo weinig van mezelf heb laten horen maar ik heb het zo druk gehad dat ik bijna niet op het internet ben geraakt. Deze week bestond uit uitstapjes met onze vers gehuurde opel corsa, etentjes, kuieren bij vrienden, kuieren met Herman Coene en Ingrid, Elra en Johan, nog meer etentjes, en Shoppen, ... heel veel shoppen. Ik heb mezelf even laten gaan in de grootste shoppingmall van zuid afrika man man man. Voelde ik me even schuldig... Achja je moet je eens in de tijd eens lekker kunnen laten gaan he. Voor de rest hebben we nog bezoek gekregen van een nieuw huisdier, genoemd Herming(klinkt chinees ik weet het )maar is eigenlijk een eerbetoon aan Herman en INGrid. haha we missen ze zo nu te terug in belgie zijn, hihi.
Maar eigenlijk moet ik nu alweer doorgaan. RATANGA JUNCTION wacht op mij muahahaha. Eigenlijk gewoon een pretpark hoor, doeikes iedereen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten