hallo iedereen

Hoi iedereen,
dit webblog heb ik gemaakt naar aanleiding van mijn buitenlandse stage die begint op 5 januari 2009 en duurt tot eind maart. Spannende verhalen, leuke foto's en een hopelijk weekelijkse update van mijn avonturen.
Als je wilt reageren of je wilt iets van je laten horen kan dit altijd bij reactie's.
Doeikes

vertrek

de vertrekuren, moest je me willen komen uitwaaien
( ik verwacht een hele fanclub!)

Zondag 4 Januari 2009
Brussel - Londen
Vertrek: 12u15
Aankomst: 12u35
vluchtnr.: BA 0393Londen- Cape Town
Vertrek: 16.45
Aankomst: 6u15Vluchtnr: BA 0043

mijn adresje

hey iedereen,
Voor als jullie mij brieven of overlevingspaketten ( please send me chocolate and candy) willen sturen. Ik hou wel van post, geeft me zo een kampgevoel!

9B Bain Street
Wellington 7655
South Africa

dinsdag 17 februari 2009

piekniek 7 februari

Blog
Piekniek 7 februari
Vanavond zijn we naar een zonsondergangpiekniek geweest in Paarl, het enige probleem was dat dit één van de weinige avonden was dat er regen in de lucht zat. Het was niet zo warm, de wind begon op te steken en de donkere wolken begonnen zich rond het taalmonument in Paarl samen te pakken, de plek waar onze piekniek plaatsvond. Elra had natuurlijk wat lekkers gehaald om te eten, broodjes met lekker koudvleesie ( kippenwit en ham). Lekker fonkelwijntje van de plaatselijke wijngaarden en natuurlijk goed gezelschap. Ondertussen werden de wolken donkerder en de bliksemschichten vlogen ons rond de oren. We gingen eerst nog even het taalmonument van dichterbij bekijken, toen begonnen de eerste druppels al te vallen. Gelukkig konden we nog genieten van een prachtig uitzicht over de vallei rond Paarl, we zagen zelfs de Tafelberg. Omdat de druppeltjes nu toch stillaan dikke druppels ( ja hoor ze namen Belgische normen aan) begonnen te vallen besloten we ons buikje rond te eten en ons fonkelwijntje ( bij marijke sapjes) op te drinken en met de vlam in de pijp te vertrekken. We hebben uiteindelijk niet veel gezien van de zonsondergang, maar genoten hebben we wel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten